سرخط خبرها

هاشمی: انرژی اصلی‌مان را برای آویژه گذاشتیم | از داخل نظر بازیکن آمریکایی را تغییر دادند!

  • کد خبر: ۵۸۷۱۷
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
هاشمی: انرژی اصلی‌مان را برای آویژه گذاشتیم | از داخل نظر بازیکن آمریکایی را تغییر دادند!
تیم بسکتبال مس رفسنجان دیدار عقب‌افتاده با اکسون را واگذار کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیر هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال مس رفسنجان، پس از شکست برابر اکسون گفت: متاسفانه امروز با‌توجه‌به مصدومیت‌هایی که بازیکنانی همچون اسلامی و محمدی داشتند نتوانستیم خوب بازی کنیم البته هردو بازیکن مصدوممان بازی کردند منتهی درد و مصدومیت داشتند برای همین نتوانستند آن کارآیی همیشه را داشته باشند.
او در ادامه گفت:در این دیدار متاسفانه تمرکز بچه‌ها از همان ابتدای بازی بهم ریخت و تا آمدند خودشان را جمع کنند فشار مصدومیت اذیتشان کرد. اگر بازی را نگاه کرده باشید من مجبور بودم در دقایقی از بازی سعید و وحید را عوض کنم و برای همین هم تیم آن شکل واقعی خودش را نگرفت.
هاشمی درباره غیبت بازیکن خارجی تیمشان نیز گفت: مالوئو برای مسابقات تیم ملی کشورش فعلا از تیم ما جدا شد. او، چون ما قول داده بودیم برای تیم ملی می‌تواند برود به کشورش بازگشته، ولی ان‌شاءالله زود برمی‌گردد.
سرمربی مس درباره بازی فردا مقابل آویژه صنعت نیز گفت: با‌توجه‌به برنامه‌ریزی‌ها سعی کردیم امروز زیاد فشار نیاوریم و تمرکزمان را برای بازی فردا بگذاریم. ان‌شاءالله فردا با قدرت می‌آییم و بازی را هم خواهیم برد.
او درباره توافق بازیکن خارجی نیز گفت: ما دنبال یک بازیکن آمریکایی بودیم، اما متاسفانه نیامد و هنوز داریم کنکاش می‌کنیم که چرا نیامد آن‌هم به این دلیل که ما حتی برای او بلیت هم گرفتیم، اما لحظه آخر گفت که نمی‌آید. فکر می‌کنم یک صحبت‌هایی از داخل ایران با او شده که پشیمان شد و نیامد. هنوز هم واقعا نمی‌دانیم چه شد که یک‌دفعه نظرش عوض شد. از دقیقه ۹۰ هم رد شده بود که گفت نمی‌آید. متاسفانه این کرونا همه‌گیر است و همه‌چیز را تحت تاثیر قرار داده است. ما همچنان دنبال بازیکن خارجی هستیم، اما هنوز قطعی نشده و این بار تا ۱۰۰ درصد نشود رسانه‌ای نمی‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->